Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 20, 2011

Permainan dan Pendidikan

saya telah terlibat dlm beberapa iid uitm. majoriti penyertaan saya adalah berkaitan pendidikan melalui permainan (education by games).

alhamdulillah, majoriti menghasilkan pingat2 pengiktirafan. dua berjaya mendapat emas, walau pun pada tahun berbeza. satu berjaya menghasilkan pingat perak pada pecipta 2009. 2010 memberi pulangan tertinggi setakat ini. drpd 7 penyertaan (kesemuanya berkaitan pendidikan melalui permainan) menghasilkan 6 pingat. jika dikira ikut markah dgn emas = 3, perak = 2, dan gangsa = 1, maka utk 2010 saya berjaya dgn bantuan keluarga dan kawan2 mendapat 1x3+3x2+2x1=11markah. drpd skala 0-21, 11/21 = 52.4% adalah satu pencapaian yg saya kira cemerlang.

maka saya bercadang utk menubuhkan persatuan pendidikan melalui permainan di uitm. ada yg berminat? minima saya perlukan 11 pelajar sbg ajk adhoc.

3 ulasan:

olie_8 berkata...

sy berminat sir..~ mungkin blh bantu..

cebad berkata...

terima kasih. boleh dapatkan 10 orang lagi supaya kita dapat tubuhkan persatuan dgn segera dlm tempoh sebulan.

olie_8 berkata...

insyaAllah,sy cuba