Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Januari 03, 2011

Kuliah Bermula Untuk Semester Januari 2011

alhamdulillah, majoriti pelajar srb 201 dan sps550 hadir ke kuliah hari ini. kuliah saya bersama pelajar2 pada hari isnin adalah selama 4jam utk sem ini. pada hari selasa adalah selama 5jam.

dukacita, pada kelas srb201 dan kelas sps550, lampu tidak menyala. utk srb 201, nasib baik pintu belakang tidak mengahalang cahaya matahari memasuki ke dlm kelas. tetapi bg sps550 yg diadakan pd waktu petang, terpaksa anak murid 'mcgyver' menyesuaikan keadaan. selain drpd skrin di tingkap dibuka, pemancar pd ohp dijadikan lampu penerang kelas.

alhamdulillah, saya lihat pelajar2 saya tekun dan khusyuk memberi tumpuan. saya harapkan mereka akan membeli buku teks yg telah saya maklumkan kerana jangan harapkan kpd nota2 saya shj.

Tiada ulasan: