Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 07, 2011

Solat Jumaat 07012011

tadi saya solat jumaat di pusat islam uitm shah alam. alhamdulillah, dapat saf depan, dekat dgn imam (beberapa makmum ke kanannya). saya cuba ikut apa yg saya lihat dan tahu dilakukan oleh prof kamil, mantan pengarah uitm segamat. solat berjemaah disaf paling depan dan paling hampir dgn imam.

sebelum solat saya bersalaman dgn saudara saya yg dah lama menjemput saya ke rumahnya. saya juga bersalaman dgn cik din, penasihat bersama peers, dan beberapa kenalan lain. setelah solat, dpt berjumpa dan bersalaman dgn beberapa lagi kenalan termasuk prof bakar majeed, prof suhaimi dan dr nazip. saya bercadang nak jumpa dr nazip minggu depan. beliau miliki phd berkaitan pokok. mungkin tajuk phd saya berkaitan dgn pokok. berkaitan dgn taman negara. insyaallah.

memang seronok solat jumaat di pusat islam uitm. ianya sesuai dgn hari jumaat, hari utk berjumpa dgn saudara2 islam. bertukar khabar dan pandangan utk kemajuan kita di masa akan datang.

Tiada ulasan: