Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Januari 24, 2011

Penyelidikan Dalam Sukan & Rekreasi

pada setiap semester, antara amanah tugas akademik saya adalah sebagai penyelia pelajar menjalani latihan praktikal srw650. dan selalunya, jika saya seliakan pelajar tersebut utk srw650, saya akan turut menyelianya utk laporan penyelidikan srw 655.

utk sem ni, ianya adalah sama. kecuali ada tambahan pelajar epjj. sehingga kini, kesemua pelajar yg saya selia utk srw 655 hanyalah dlm bidang kaunseling dan psikologi. utk pelajar srw 655 diseliakan oleh saya, saya minta mereka memiliki minima sebuah buku 'understanding sport psychology'. buku ini bg saya sebuah nuku yg amat baik utk kegunaan pelajar srw655 yg melakukan penyelidikan dlm sukan dan rekreasi dlm bidang kaunseling dan psikologi. sehingga kini saya belum berjumpa buku berkaitan khusus utk kaunseling dlm sukan.

buku 'understanding sport psychology' adalah buku terbitan upena, uitm. ianya amat payah utk didapati di luar upena. mungkin kerana kurang promosi. penulisnya adalah dr kwame ampofo-boateng, bekas pensyarah psikologi dan undang2 di fsr. beliau sekarang di kanada. bagi yg berminat utk miliki buku tulisan dr kwame ini, silalah ke upena atau hubungi saya. rugi kalau tak ada dlm koleksi anda.

Tiada ulasan: