Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Januari 02, 2011

Kesejahteraan Sebagai Ahli Keluarga



mengikut family therapy, keluarga adalah penting utk kebaikan mereka yg menghadapi masalah dan memerlukan kaunseling. begitu juga mengikut adlerian, realiti dan sebagainya.

pada petang 01012011, berlangsung pertandingan bowling antara ahli keluarga saya. dan selepas maghrib, diadakan acara makan bbq dan majlis penyampaian hadiah. acara pada petang dan malam ditaja oleh pengedar peralatan sukan volkl, pakcik saya en mohd puad pauzi.terima aksih ayah ad.

acara spt semalam adalah antara yg sering diadakan utk merapatkan silatturahim keluarga kami. kalau dahulunya, diadakan majlis makan bulanan di rumah yg berbeza. insyaallah, majlis spt pada 01012011 akan dijadikan satu acara bulanan kami. cuma sponsor diharapkan bertambah dan tempat juga berubah2. sukan dan rekreasi antara acara yg merapatkan keluarga kami.

Tiada ulasan: