Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Januari 02, 2011

Taklimat Pelajar Baru Pasca Siswazah Perakaunan Jan 2011



pagi tadi diadakan taklimat utk pelajar baru pasca siswazah fakulti perakaunan. ianya diuruskan oleh kedua2 koordinator program secara penyelidikan, dr amrizah dan program secara kerjakursus, pm dr zaini.

dekan fakulti, prof dr ibrahim kamal turut hadir utk sesi pertama taklimat. utk sesi jan 2011, pelajar baru phd hanya 8 orang shj. hanya 4 orang shj dpt hadir. pelajar2 baru sarjana pun bukan semua yg dpt hadir. jumlah pelajar sarjana di perakaunan utk sem jan 2011 adalah seramai hampir 300 orang sementara pelajar phd adalah seramai 86. bilangan tenaga pengajar yg mempunyai phd di perakaunan adalah seramai 62orang. dijangkakan seramai 10pelajar phd akan bergraduat pada sesi mei 2011. sebahagiannya adalah staf uitm.

spt saya nyatakan dlm catatan2 terdahulu dlm blog ini, begitu cepat masa berlalu drpd kali pertama saya menjadi pelajar di kajian perakaunan pada 1985. insyaallah, matlamat saya utk menamatkan pengajian peringkat tertinggi di fakulti perakaunan adalah 3tahun. pada 2014, saya harap saya akan menjadi seorang lagi graduan phd dlm perakaunan di uitm.

Tiada ulasan: