Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 20, 2011

Konferens, Seminar, Kursus dan Pelbagai

saya melihat senarai konferens dsbnya yg akan diadakan di malaysia pada 2011. ada yg dianjurkan oleh uitm. dan ada yg dianjurkan oleh ipta, ipts dan organisasi lain.

koordinator program pasca siswazah melalui penyelidikan memaklumkan kpd calon2 baru sarjana dan phd bhw kami perlu hadir ke konferens dan sebagainya utk mendapat maklumat terbaharu dlm bidang penyelidikan kami. kami jika perlu hadir ke konferens di luar negara juga. kami perlu hadir bukan shj sebagai peserta tetapi sbg pembentang juga.

kos menghadiri konferens mungkin perlu kami tanggung sendiri, jika perlu atau keadaan memerlukan. maka saya perlu sediakan bajet tambahan utk phd. jika berdasarkan kos pengajian sarjana dahulu, secara kasar saya perlu peruntukkan minima sebanyak rm500 utk pengajian phd saya pd setiap bulan. maka setahun kos minima adalah rm6000.

memang bukan murah utk meningkatkan ilmu utk masa depan. dan ianya tidak semestinya mahal jika pandai buat perancangan. insyaallah.

Tiada ulasan: