Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 13, 2011

Kumpulan Penasihat Akademik SR221 4 M1 & M2

pada petang tadi bermula dgn jam 3ptg, saya berjumpa dgn pelajar di dlm kumpulan penasihat akademik saya. mereka adalah pelajar sr 221 4 m1 dan m2. mengikut senarai nama dlm sistem, mereka adalah seramai 82orang. tetapi tidak semua hadir.

saya kongsikan beberapa perkara berkaitan hidup sbg pelajar di uitm, spt
1.pelan pengajian,
2.keperluan kursus,
3.jadual waktu,
4.kaunseling,
5.kerjaya,
6.latihan praktikal, dan
7.laporan penyelidikan.

pesan saya, pastikan tamat pengajian dgn jayanya. pastikan keluarga berbangga hadir melihat anda semasa konvo.

Tiada ulasan: