Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Mei 21, 2011

20052011 Alhamdulillah

semalam saya bertugas di pulau mutiara. penerbangan 6.55pagi. alhamdulillah dari szb. kalau dari kul tentulah kena pi awal2 lagi. tidur sebelum tu dah lepas tengah malam. maka hanya sempat 4jam aje lena.

setelah mesyuarat dgn wakil industri e&e utara, kami ke ltab pp. penerbangan kami 1355. maka jumaat di ltab. semasa sedang makan di mcd, kawan bertanya,'yg baju hijau tu dato..?'. saya berpaling dan jawab, yala'. dan saya terus berjumpa dgnnya. saya menjemput beliau ke icssr 2011 anjuran fsr pada 4-6okt ni.

alhamdulillah beliau sudi hadir utk memberi satu ucaputama. maaf bro jika saya melanggar protokol. berbual2 dgn timb menteri sambil berdiri di tengah2 khalayak ramai tanpa gangguan orang lain.

alhamdulillah, tujuan ke pulau mutiara berhasil dan juga mendapat hasil tambahan utk fsr. kemudiaannya di uitm petang bermesyuarat dgn mimos pula. alhamdulillah, ianya juga lancar dan amat positif. dan tugasan hari ini berakhir dgn cenderahati drpd tnc jim dari lawatannya ke copenhegen bersama tpm dan menteri kpt.

Tiada ulasan: