Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mei 31, 2011

Khidmat Masyarakat Di Kuala Tahan - VCSP JIM

saya ke kuala tahan pada 28-29mei. bersama2 saya kali ini adalah wakil uic, pelajar antarabangsa dari jordan dan presiden serta tp2 peers. objektif saya di kuala tahan adalah utk memperkenalan mereka yg yg akan mewakili uitm utk prg khidmat masyarakat di kuala tahan pada bulan sep nanti.

semasa mesyuarat dgn jkkk kuala tahan, saya mohon maaf kpd mereka kerana lawatan kali ini adalah ke 4 berturut2 utk tahun ini tetapi projek masih belum direalisasikan. tok 4 memaklumkan bhw beliau faham. bukannya mudah nak 'finalise' sesuatu perkara. tetapi pihak jkkk telah anggap saya sebahagian drpd mereka. terima kasih kerana tahap kepercayaan jkkk kpd saya.

semalam saya maklumkan tentang projek ini kpd tnc jim uitm. tadi saya maklumkan kpd pengarah akademia-industri-masyarakat jim tentang cadangan projek ini. beliau cadangkan supaya ianya dijadikan satu drpd vcsp (vice chancellor special project). saya setuju gembira. insyaallah, kerjasama antara jkkk kuala tahan, uitm (peers dan uic) dan yayasan sultan ahmad shah akan berjaya dgn sokongan ketiga2 pihak.

Tiada ulasan: