Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mei 11, 2011

Rutin Kerja Seperti Mula2 Kerja Dulu

tadi saya hadiri ke makan malam utk seorang staf ipt dr england, ljmu. mengikut bos saya, ianya sebahagian drpd tugas saya.

tugas sekarang banyak memerlukan saya keluar berjumpa dgn org luar dr uitm. ada dr dlm negara. ada dr luar negara. dan saya perlu bersedia utk bertugas ke luar negara juga. maka mode saya adalah 'standby', macam dulu2.

tadi saya bgtau kpd bos saya yg tugas saya sekarang macam tugas saya semasa dgn firma perakaunan. sebabnya bos saya bgtau kpd tetamu dr ljmu bhw bos saya sehingga kini banyak mengarahkan saya bergerak ke sana ke mari. dan semasa saya di firma akaun dulu, saya hanya berada dipejabat setiap 2minggu sekali shj pada awal2 kerja. dan apabila masuk pejabat, saya akan lihat tugasan akan datang.

maka saya perlu sediakan diri macam dulu juga kot. kena pi balik ke gym sebab ada masa banyak bergerak 'in short notis'. dulu masa jadi org kecik, kita bersedia bergerak. skrg, dah besar (kembang), terima arahan spt dulu. seronok jugak. dan saya perlu perbaiki kemahiran bahasa orang puteh spt berada di syarikat swasta. insyaallah.

Tiada ulasan: