Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mei 31, 2011

Konvensyen Kaunseling di Unimas

paad 23-25mei lepas, saya di unimas. 23 malam ada mesyuarat exco perkama. ramai yg hadir. 24-25 mei pula konvensyen anjuran bersama perkama dan unimas.

ianya kali pertama saya di kuching sarawak. sebelum ni hanya transit di miri aje sebelum ke sabah. semasa nak mendarat, memang kelihatan besarnya sarawak. kalau kat semenanjung, macam pusing dari pahang, johor, melaka, negeri sembilan baru mendarat di klia.

round about besar2 di sarawak. boleh buat padang bola atau mini stadium setengah2 roudabout tu. satu kekurangan ketara spt di semenanjung adalah kekurangan papan tanda arah jalan. mungkin di malaysia, diandaikan semua orang tahu ke mana nak dituju tanpa papan tanda. maka perjalanan balik dari kuching ke kota samarahan membolehkan kami 'makan buah langsat'.

terima kasih kpd penganjur dan tuan rumah kerana layanan yg cemerlang kpd saya. insyaallah, ianya diharapkan bukan kunjungan terakhir saya ke sarawak, unimas dan uitm sarawak.

Tiada ulasan: