Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Mei 06, 2011

Pujian oleh Bos

semalam semasa pembentangan oleh tnc jim, beliau ada menyebut beberapa perkara penting berkaitan jim dan uitm. pengarah saya melihat ke arah saya sambil tersenyum dan menganguk2 setuju. saya senyum kembali.

semasa pembentangan beliau, pengaerah saya berulangkali memuji saya dihadapan para td3 dan trex3 uitm. kembang bontot dan merah jugak muka saya. selepas mesyuarat tersebut beliau berjumpa saya dan mengucapkan terima kasih kerana membantu menyediakan slaid pembentangan beliau.

petang tadi semasa post mortem, beliau sekali lagi memuji dan mengucapkan terima kasih kpd saya. beliau menilai saya sbg seorang yg boleh memikirkan perkara yg dia tidak terfikir. 'bad dia ni dia semua tahu. dia fikir yg i tak terfikir tetapi sebenarnya penting'. saya menyatakan bhw ini saya belajar drpd pensyarah saya, termasuklah beliau. jika pensyarah sudi berkongsi ilmu yg ada, akan ada masanya ianya akan kembali membantu pensyarah tersebut juga. insyaallah.

Tiada ulasan: