Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mei 08, 2011

ABC Sebagai Penamat



pada jumaat lepas 6 mei 2011, saya adakan sedikit jamuan utk pelajar srw655 sem jan 2011 yg bersama saya. seorang shj tidak dpt hadir. 9 lagi alhamdulillah dpt hadir.

pelajar srw655 saya utk sem ni termasuk pelajar sepenuh masa dan epjj. dan mereka drpd sr221 dan sr223. asalnya jamuan pada 1 mei 2011. tetapi kerana ada yg nmasih tak siap, saya tangguhkan kpd 6mei. jamuan ringkas shj yg saya mampu dan diadakan dihadapan bk8 fsr. menu pun ringkas, abc special dan kfc (yg bertuah dpt 3ketul). jadi abc yg dihidangkan sbg penamat sesi kita. biasanya abc adalah pemula kata utk belajar.

terima kasih kerana sudi tahan dgn pandangan dan pendapat saya sepanjang sem. semoga anda berjaya utk kesejahteraan dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: