Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 13, 2009

1979-2009

Setelah 30 tahun, insyaallah pd 15nov malam, saya akan berjumpa dgn kawan2 sekolah rendah saya. Kami ada majlis makan malam sempena sambutan 40 tahun sekolah kami.

Tadi saya melihat senarai kawan2 sedarjah yg akan hadir. Kami akan mengisi 5buah meja (hampir 50 orang termasuk dgn pasangan). Jumlah hadirin dijangka 600 orang. Jadi bilangan kami 8% drpd jumlaj kehadiran. Wow, tahniah kpd bekas ketua pengawas lelaki 1979 yg berjaya mendapatkan kehadiran yg ramai drpd kumpulan kami. Semasa di darjah 6, kumpulan seramai 300++. Dan melihat senarai nama bekas rakan sedarjah mengingatkan kembali kpd masa yg paling seronok bersekolah iaitu di sekolah rendah. Nama2 yg hampir hilang dr ingatan muncul kembali.

Bagaimanakah agaknya rupa kawan2 lama saya? Kami terdiri drpd pelbagai bangsa dan agama. Dan kami amat akrab semasa di sekolah rendah.

Tiada ulasan: