Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 17, 2009

Penilai KAPT

Hari ini saya bertugas sebagai seorang penilai KAPT di DSB. Sebanyak 64 penyertaan yg mengambil bahagian drpd fakulti, kampus cawangan dan bahagian uitm.

Tugas saya memerlukan saya melawat gerai2 pameran. Bangga apabila sebuah gerai diketuai oleh seorang bekas pelajar saya. Memang warga uitm mempunyai banyak idea dan amalan yg baik dan bernas. Tahniah kerana menggunakan masa memikirkan bagaimana untuk menambahbaik keadaan yg sedia ada. Budaya seperti ini patut dipuji dan diikuti. Janganlah kita gunakan masa yg ada sebagai warga di sebuah organisasi ilmu untuk menjadi 'ahli muzik' yg pandai bermain gendang kosong sahaja. Ilmu tiada atau kurang selalunya akan menghasilkan tong gendang yang kuat bunyinya, yg hanya membuat bising sahaja.

Dan saya masih meneruskan menyelesaikan tugas yg belum selesai. Masih banyak lagi dan deadline adalah jumaat ni. Kpd pelajar seliaan saya, pastikan anda tamat pengajian dgn menyempurnakan tesis anda.

Tiada ulasan: