Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 13, 2009

Log In Minggu 9Nov 2009

Ada dua makna. Satu berkaitan kurangnya catitan blog saya pada minggu ini. Ianya ada kaitan dgn perkara kedua iaitu masa saya log in bekerja di uitm.

Pada minggu ini secara purata isnin-khamis, saya telah log in sebanyak 48jam. Hari ini saya log in 14jam. Saya masuk kerja hari ini jam 7.07minit, kerana bertugas sebagai ketua dewan peperiksaan. Dan saya log out jam 9.30 kerana memastikan pelajar srw655 saya mengemaskini tesis mereka. Insyaallah, saya akan log in lagi untuk sambung kerja. Saya andaikan saya akan log ini pada minggu ini sekurang2nya 70jam. Minima saya patut log in adalah 38.5jam seminngi. Maka jika saya log ini 77jam minggu ni, bolehkah saya berehat minggu depan?

Memang penat. Itulah antara sebab utama saya kurang berblog minggu ini. Tapi antara blog saya minggu ini adalah peringatan kpd pelajar srw655 saya. Tesis mereka akan mencerminkan kualiti kerja saya juga. Jadi saya perlu jaga namabaik saya.

Tiada ulasan: