Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 30, 2009

Mesyuaratx4

hari ini saya ada 4 tempat utk saya hadiri. 2 di Intekma, 1 di canseleri, dan 1 di fakulti. Pening jugak nak buat pilihan. Ada yg merajuk bila saya tiada di tempat yg mereka ada.

Fikir punya fikir, saya pilih mesyuarat yg dipengerusikan oleh orang yg paling tinggi pangkatnya. Bukan mesyuarat yg dipengerusikan PM (prof madya) tetapi oleh ahli LPU. Saya diminta membantu SiFE UiTM Shah Alam dgn projek di Taman Negara. Projek ini akan secara berterusan. Ianya diharapkan akan dapat membantu meningkatkan SES masyarakat persekitaran Taman Negara Pahang. dan saya diperlukan ke Kuala Tahan pada 6-8 disember ni. Kami akan singgah di UiTM Jengka, insyaallah. Tuan rumah di Jengka (Dato Pengarah) telah saya maklumkan.

memang ada yg merajuk dgn saya dan menyangka saya sengaja tidak mahu hadir ke mesyuarat yg melibatkan mereka. Memang betul, saya sengaja tidak mahu hadir setelah berfikir dan membuat pilihan. Saya pilih mesyuarat yg akan mendapat kesan paling negatif tanpa kehadiran saya. Mesyuarat2 lain saya yakin mereka yg lain yg hadir akan dapat menyempurnakan mesyuarat tanpa kehadiran saya.

Tiada ulasan: