Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 04, 2009

Makan Malam Persidangan Kebangsaan Kaunseling 2009

Tadi saya di majlis makan malam tersebut di Palace of Golden Horses. Ianya anjuran bersama diantara UPSI dan PERKAMA. Maka saya sebagai seorang drpd exco perkama hadir dan berada di sebuah drpd meja VIP, bersebelahan dgn meja VVIP.

Jika VVIP yg dijemput hadir, maka akan hadir TPM dan Menteri PWDM. Tapi tadi yg hadir hanyalh kedua SU politik. Kalau SUSK PM, bolehlah saya dok sama2 dan berbisik2 sedikit. Ataupun jika TM PT, boleh juga kot saya berbisik2. Bisikan utk kebaikan organisasi kesayangan saya, bukannya utk saya secara peribadi. Bukannya nak minta jadi dekan. Takkanlah sampai PM pun nak dibagitau. Teruklah kerna ianya akan mencerminkan bhw yg diberi tanggungjawab tidak bertanggungjawab.

Semasa majlis makan malam tadi, wakil perkama memuji komitmen NC UPSI yg telah hadir hampir sepenuhnya persidangan. Komitmen drpd urusetia juga amat membanggakan. Tahniah kpd penganjur dan penaja. Dan seperti biasa, akan terdapat banyak tempat duduk yg kosong di majlis makan malam kerana mereka yg tidak menginap dihotel kepenatan kerana mengikuti persidangan sepanjang hari.

Tiada ulasan: