Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 11, 2009

Futsal dan Kesedaran

Pada asalnya petang tadi saya berasa penat nak p berfutsal malam rabu. Tapi sesampai di rumah saya lihat adik2 masih belum ke tempat futsal lagi. Jadi saya sempat menukar pakaian untuk pergi bersama2 mereka, walaupun saya lambat sampai ke rumah dari pejabat.

Malam tadi berjersey belang merah hitam spt minggu lepas. nak cuba match dgn seluar, stokin dan kasut, tapi tak dapat. Takpelah. Tadi ada minima 14pemain. ingatkan kuranglah penat. Tetapi tadi lagi cepat penat. Mungkin sebab saya makan sebelum bermain hanya 1jam bezanya. Maka jawabnya tercungap2lah saya. Seorang adik saya asyik marah2 saya pada mulanya kerana sebagai striker saya kurang berjaya. Tetapi setelah lama sedikit, barulah mula menyengat. Dua di sebelah kanan, 3 di sebelah kiri. Tak silap sayalah, minggu ni dapatlah 5 minima, minggu lepas 4 aje.

Saya teringin nak mendapatkan kasut baru. mungkin warna hitam kot. Sebab saya ni seorang yg konvensional, takminat kasut warna garang2. Tapi saya ada but bola warna kuning.. Tadi speed saya -, stamina -, skil =, strength +. Saya minta maaf kpd kawan2 dan adik yg menjadi penjaga gol pasukan lawan kerana tendangan yg amat bersemangat.

Tiada ulasan: