Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 04, 2009

Jemputan Sebagai Pengkritik

Petang tadi saya menghadiri persediaan ke Eureka 2009 di Brussels. Seorang kawan yg turut hadir bertanyakan produk saya yg akan dipertandingkan di Brussels.

Beliau terkejut apabila saya maklumkan saya hadir sebagai pengkritik. Macam role play 'tok hakim'lah. RMI jemput saya untuk memebantu para peserta dlm persediaan mereka sebelum ke Brussels. Terima kasih kpd Prof Bakar dan pasukannya kerana sudi menjemput saya dans seterus memberi pengiktirafan kpd sumbangan saya kpd UiTM dlm penyelidikan dan inovasi. Berdosa sekejap kerana rasa bangga daripada menerima pengiktirafan seorang professor (ada phd wei) akan kebolehan kita.

Insyaallah, target saya next year untuk turut serta ke pertandingan penyelidikan di luar negara. Doakanlah agar impian saya in tercapai. Pada 2008, saya tidk dapat pergi ke Geneva kerana pada tarikh pertandingan saya menghadapi peperiksaan. Memang ada rasa kecewa, sebab bukannya tiap2 hari p Geneva. Alhamdulillah, rezeki saya, penyertaan bersama2 Dr Anuar Suun (doktor perubatan) dan Nagoor berjaya mendapat gangsa.

Tiada ulasan: