Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 30, 2009

Akan Merindui...

Apabila tugas mengembara bermula semula dan saya semak kalender saya, saya tersedar bahawa saya akan kerinduan. Kerinduan kpd futsal malam Rabu.

Walau pun saya akan berada di luar stesen sehingga 22Februari 2010, saya akan 'miss' futsal bersama sahabat seperjuangan 4 drpd 5 malam Rabu pada bulan Disember 2009. Hmmm,nampak gaya saya perlu lebih banyak masa untuk 'running in' boot futsal yg baru saya beli 2minggu lepas. Tapi mungkin ini peluang untuk saya lebih menggunakan kasut 'jogging' yg selalunya saya pakai apabila saya di luar stesen. Saya harap tempat2 yg saya akan singgah di perjalanan saya mempunyai gimnisium yg baik utk membolehkan saya meng'urus'kan kesihatan saya. Bersenam seperti berfutsal saya harapkan akan dapat membantu kesihatan saya di bahagian yg sihat sejahtera dan mengelakkan drpd mengalami sakit2 orang yg berusia.

Tadi seorang pengarah sebuah kampus UiTM menasihatkan saya. Pastikan ada masa untuk bersenam sebagai menjaga kesihatan. Selain drpd itu, kita kena jaga makan kita, sebab kaalu tak jaga makan, kesan yg akan ketara secara negatif adalah peningkatan tahap kolesterol. Insyaallah prof. Terima kasih.

Tiada ulasan: