Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, November 05, 2009

Bila Bulan Berbicara

Sebuah lagu yg akan didendangkan oleh NC UiTM jika beliau diminta menyanyikan sebuah lagu. Dan semalam di PoGH, lagu tersbut dinyanyikan oleh penyanyi jemputan pada majlis makan malam PKK 2009.

NC UPSI semalam mendeklamasikan sebuah puisi. Sementara seorang prof menympaikan sebuah lagu P Ramlee. Majlis tamat 10.15malam. Tidak terlalu lama majlis semalam untuk membolehkan peserta berehat.

Kalau bulan purnama berbicara bermaksud, Badrul berbicara. Mungkin saya tukarkan nama blog saya kpd Bila Bulan Purnama Berbicara. Tapi akan ada yg tersalah anggap dgn mengitkan kpd sebuah parti polotik pula, susah saya.

Berbicara adalah satu cara mengurangkan stres. Maka dlm kaunseling, kemahiran berkomunikasi adalah penting. Dan komunikasi adalah berbentuk lisan dan bukan lisan (spt catitan melalui blog).

Tiada ulasan: