Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 11, 2009

Kursus Audit Dalam

Bermula isnin 9nov, saya menjadi fasilitator untuk kumpulan pertama bakal auditor dalaman iso 9001:2008. Asalnya, sepatutnya fasilitator lain. Tetapi di saat terakhir saya dimaklumkan jemputan telah mempunyai jemputan lain.

Maka jadual saya pun berubah lagi. Sepatutnya minggu ini saya tumpukan sepenuhnya memeriksa kertas jawapan peperiksaan dan memasukkan markah ke dalam sistem Mungkin ada hikmah disebalik pertukaran jadual saya. Seramai 20peserta yg menyertai kali ini. Dan untuk kumpulan kedua, bilangan dijangka sama juga.

Terima kasih kpd staf saya yg banyak membantu. Kalau saya seorang sahaja mungkin gila dan dah pengsan. Dan ganjaran segera di dunia ini adalah selama 4hari berturut2 kami makan tengahari di coffee house intekma resort. Alhamdulillah.

Tiada ulasan: