Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 21, 2008

BBQ Kambing

AlhamdilIllah, tadi saya sekeluarga dapat menikmati juadah bbq di rumah. Adik2 saya sbg chef.

Jika makan diluar mungkin kosnya rm50 seorg. Bila masak sendiri, lebih kurang rm50 utk 6 orang. Tapi bila kita makan diluar, kita hanya perlu order sahaja dan pastikan mampu membayar untuk pesanan kita. Bayaran juga bukan utk makanan tetapi juga utk khidmat dan suasana di tempat makan.

Saya dahulunya ingin menternak kambing. Mungkin utk memudahkan mendapatkan kambing utk bbq. Para nabi2 ramai yg menjadi pengembala kambing.

Tiada ulasan: