Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 21, 2008

Terima Kasih Bos

Saya berterima kasih kpd bos saya yg sudi memberi peluang utk saya meningkatkan kerjaya saya. Saya diingatkan, jawatan diadakan bukan utk saya.

Saya sangat teruja kerana mendapat bos2 yg sangat berilmu dlm bidang mereka.Ini membuatkan saya berasa bhw saya bekerja dlm suasana yg membolehkan saya sentiasa meningkatkan ilmu saya. Saya jug akan sentiasa cuba berkongsi ilmu saya dgn bos2 saya, peers saya, dan staf2 saya. Iqra' memerlukan kita sentiasa belajar, melakukan apa yg kita belajar, dan mengajar apa yg kita tahu.

Saya bersyukur kerana berpeluang belajar dgn bos2 (yg saya iktirafkan sbg bos) di uitm. Ianya memberi rasa kepuasan berada di sebuah organisasi berteraskan keilmuan.

Tiada ulasan: