Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 25, 2008

Futsal Malam Rabu

InsyaAllah malam ini saya akan berfutsal. Dgn kawan2 dan saudara2.

Saya tidak galakkan kawan2 atau saudara2 membawa penonton yg boleh mengganggu futsal kami. Memang ada yg bawa kawan2 atau saudara2 semasa futsal kami. Seeloknya saya doakan tiada kesan buruk drpd menghadiri futsal, sama ada secara fizikal, mental atau emosional. Futsal untuk bergembira. Untuk melepaskan penat bekerja. Di gelanggang futsal kita letakkan pangkat di luar gelanggang.

Setelah tamat futsal, pakailah semula pangkat kita dan teruskan dgn amanah kita. Janganlah dijadikan futsal suatu yg serius krn bg saya ianya adalah satu bentuk rekreasi.

1 ulasan:

hisyamchemat berkata...

Hari Jumaat petang jumpa kat stadium UiTM. Tu pun kalau tak hujan.