Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 21, 2008

Perabut Baru

Terima kasih kpd yg berusaha. AlhamdulIllah, semalam saya terima perabut baru di pejabat saya.

Macam tahu2 pulak yg memesan perabut saya. Warnanya memang warna kegemaran saya. Terima kasih kpd yg sudi membantu menanggalkan plastik di perabut baru saya. Semakin bersemangat saya menjalankan amanah dan tugas di pejabat. Maklumlah, bukan tiap2 tahun dpt perabut baru. Sesiapa yg nak merasa perabut baru saya, silalah ke pejabat saya.

Bagi setiap org, rasa seronok mendapat sesuatu barang dan barang yg memberi keseronokan kpd setiap org adalah berbeza. Saya bersyukur kerana saya berada di tempat kerja yg memudahkan saya makan dan minum, mempunyai kemudahan membersihkan diri, dan memudahkan saya mendirikan solat.

Tiada ulasan: