Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, November 27, 2008

Sahabat Yang Setia

Ada yg bertanya kpd saya 'kenapa tak diberi pengiktirafan kerja yg telah dilakukan? Kenapa org lain yg diberi pengiktirafan?'.

Seperti kata seorg sifu saya,'Rezeki Allah sahaja yang tentukan'. Tetapi lambat laun, kebenaran akan diketahui juga. Yang benar tetap benar. Jalankan amanah yg telah kita terima dgn ikhlas dan jujur. InsyaAllah, jika rezeki sebagai balasan usaha kita tidak diterima kita di dunia, ianya akan diterima kita di akhirat nanti. Tapi janganlah dijadikan ketidakadilan oleh manusia sebagai penghalang daripada kita menjalankan tugas dan amanah kita di dunia.

Kepada sahabat saya yg bertanya kpd saya, saya ucapkan terima kasih kerana beliau sebenarnya telah mengiktirafkan usaha dan kerja saya. Saya lebih dan amat menghargai pengiktirafan daripada seorang yg jujur dan ikhlas. Allah Maha Adil.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sesungguhnya apa yang diperkatakan ini sedikit sebanyak meredakan apa yg terbuku di hati... TQ :)