Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 17, 2008

Peperiksaan SRB201 dan SPS233 Okt2008

AlhamdulIllah, telah selesai peperiksaan kursus srb201 dan sps233 sebentar tadi. Akan ada yg seronok dan ada yg tak seronok.

Saya harapkan pelajar saya berjaya memahami konsep dan prinsip dalam perakaunan. Saya harapkan tiada yg menghafal 'step' sahaja. kalau hafal 'step' sahaja, kemungkinan jika berdepan dgn situasi berbeza sedikit, akan ada yg hilang 'step'.

Gunakanlah pendekatan Iqra'. Belajar, buat dan ajar. InsyaAllah, ianya akan menambahkan pengetahuan kita dalam sesuatu bidang.

Tiada ulasan: