Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 17, 2008

Hanyut

Itulah perasaan saya sekarang. macam sedar tak sedar.

Ini kesan daripada melawat ke pusat kesihatan uitm pada petang tadi. Saya telah diberi ubat untuk menyembuhkan batuk saya. Doktor menasihati saya bahawa ubat diberi akan menyebabkan saya mengantuk. Saya tidak tahu berapa saya dapat jimatkan uitm dgn ke pusat kesihatan uitm dan tidak ke klinik perunding uitm. saya amat bangga dgn kualiti perkhidmatan yg cepat dan tepat daripada staf pusat kesihatan uitm.

Saya sarankan saudara dan sahabat di uitm agar sentiasa membuat ujian dan pemeriksaan kesihatan secara berkala. Janganlah tunggu sampai teramat sakit, ianya mungkin terlambat. Seperti kata penceramah bengkel stres tempohari, 'kalau makan ubat dah tak sembuh, bersedialah untuk menyahut panggilan Illahi'.

Tiada ulasan: