Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 23, 2008

Selamat Berangkat Ke Tanah Suci

Petang tadi saya berjumpa dgn saudara yg akan ke tanah suci esok. Selepas maghrib, saya ke rumah pm Zul Kadir yg akan ke tanah suci pd 25nov ini.

Di rumah pm zul, ramai tetamu yg hadir. Terima kasih kpd crew bbq yg terdiri drpd pelajar fsr. Terima kasih kpd krew sokongan yg terdiri drpd graduan fsr.Terima kasih kpd timbalan dekan fsr, en.Hash dan staf fsr yg turut hadir. Selalunya yg akan ke tanah suci diraikan, tetapi pm zul mengadakan solat hajat bersama dgn sedikit jamuan.

Ramai yg bgtau saya, mereka mula2 ingat tersilap rumah krn ada khemah spt kenduri kahwin. Memanglah, hidup di kota tiada halaman spt di kampung. Kpd pm zul, selamat menunaikan ibadah haji dan semoga diberkati Allah.

Tiada ulasan: