Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 03, 2008

SRW 655 Sem Jul 2008

InsyaAllah 3 drpd 4 pelajar saya akan submit tesis mereka kpd saya pd esok hari. seorang lagi menghadapi masalah yg tak disengajakan dan akan hantar pd minggu hadapan.Pada asalnya, saya 'target' tesis pelajar dihantar kpd saya seminggu selepas cuti aidil fitri. Tetapi setelah berbincang, saya tangguhkan kpd esok hari 4nov 2008.

Tengahari tadi juga saya minta dua pelajar dibawah seliaan saya memaklumkan kpd dua pelajar bakal diselia oleh saya pd sem hadapan cara saya bekerja. Setelah berbincang dgn pelajar yg diselia sekarang, kedua2 pelajar fakulti pendidikan bersetuju diselia oleh saya pd sem depan.

Setiap perjumpaan SRW655 dgn saya mengambil masa antara 1-3jam. Para pelajar juga perlu berjumpa saya setiap 2minggu sekali. InsyaAllah, jika syarat2 saya diikuti, perjalanan pembelajaran SRW655 akan memanafaatkan kedua2 penyelia dan pelajar.

Tiada ulasan: