Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 25, 2008

CSAR 01

Aktiviti mengembara banyak memberi pengalaman kpd saya. Ada yg manis, ada yg kurang manis, dsbnya.

Antara aktiviti yg saya ingat adalah aktiviti di Ledang. Sbgmana saya kongsikan terdahulu, banyak cerita dalam cerita. Pada program tersebut saya tidak bercadang utk mendaki Ledang, cukuplah di base camp shj. Tetapi spt biasa, kita hanya merancang, Allah jua yg menentukan. 2330 kami terpaksa melakukan csar krn mereka yg mendaki ke puncak tidak tiba di base camp spt dijanjikan pd 1800. AlhamdulIllah, setelah selama 1/2jam mendaki, mereka yg kepenatan telah kami temui.

Seorg fasi bgtau saya bhw semasa mereka menunggu utk dipertemukan semula, dia yakin bhw kami akan datang mendapatkan mrk. Saya ingatkan kpd beliau dan lain2, Yang Tetap dan Yg Menentukan adalah Allah. Kami hanyalah hambaNya sahaja.

Tiada ulasan: