Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 21, 2008

Selesai Amanah

AlhamdulIllah, saya telah selesaikan amanah saya untuk sem ini. Penilaian kesemua pelajar saya telah saya selesaikan.

Walau bagaimana pun, Isnin ini, saya akan merancang amanah untuk dijalankan pada 2009 dan 2010. Kalender saya utk kedua2 tahun tersebut telah pun mula berisi. Bila dilihat oleh staf saya, 'Bila masa cebad sbg pendidik?'. Tugas saya yg lain juga adalah sbg pendidik.

Saya bersyukur kpd Allah, kerana diberi peluang utk meningkatkan ilmu saya utk memudahkan saya menjalankan amanah saya di dunia. Antara peluang yg saya terima adalah melalui belajar drpd pemimpin2.

Tiada ulasan: