Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 16, 2008

Majlis Makan Malam

Pada khmais malam jumaat, 13 nov yg lepas saya hadir ke jamuan makan malam bekas organisasi saya. Tidak ramai yg saya kenal hadir.

AlhamdulIllah, pengasas organisasi saya turut hadir menyambut ulangtahun ke40 organisasi yg ditubuhkan beliau. Dalam ucapannya, beliau bangga organisasi berjaya menghasilkan mereka yg berjaya dlm profesion masing2. Tidak ramai seperti saya, yg menjadi seorg pensyarah. Bukan mudah menolak pendapatan tahunan ratusan ribu ringgit. Memang saya di marahi oleh pengasas bekas organisasi saya.

Masing2 mempunyai definisi kejayaan. Saya bangga jika seseorang berjaya kerana ikhlas dan jujur dalam menjalankan tugas dan amanah. Jika tidak jujur dan amanah, busuk hati, gunting dalam selimut, " Allah Maha Adil dalam pembalasanNya".

Tiada ulasan: