Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, November 08, 2008

Bertukar Tempat Bertugas

Encik Shahril, mantan penolong pendaftar pentadbiran FSR akan memulakan tugas di tempat baru pada Isnin ini. Siapa pengganti beliau, masih belum diketahui (saya).

Banyak tugas saya diringankan oleh en.Shahril. Terutama sekali berkaitan kualiti di FSR. Ding-dong2, akhirnya antara mereka yg selalu pikul beban kualiti adalah beberapa orang yg sama shj, termasuk en. Shahril dan saya (macam dongeng Ayam Merah). Ada yg menghargai sumbangan en.Shahril, ada yg tidak. Bagi saya, secara peribadi dan profesional, saya sangat menghargai sumbangan en.Shahril semasa beliau bertugas di FSR.

Semoga Allah sentiasa melindungi dan merahmati en.Ahmad Shahril Azwan. Juga, selamat bakal pengantin baru kepada beliau.

2 ulasan:

hisyamchemat berkata...

Dari Abu Hurairah, Rasulullah bersabda, " Di antara fitrah Islam ialah mengerat misai dan memanjangkan janggut kerana sesungguhnya orang-orang Majusi memanjangkan misai mereka dan mengerat janggut, berbezalah kamu daripada mereka dengan mengerat misai kamu dan memanjangkan janggut-janggut kamu" (Ibnu Hibban)

cebad berkata...

TQ.Kerat misai maksudnya, memelihara atau mengguntingnya? Rasa2 bukan bermaksud mencukur misai.