Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 03, 2008

Pinangan

Pagi tadi saya menerima panggilan telefon. Pemanggil memaklumkan tujuan panggilan adalah utk meminang saya.

Seronok juga rasanya. Maklumlah dok tunggu2. Risau juga kalau tak dapat. tapi saya bgtau, sebelum pinangan diterima, jumpalah dgn saya dahulu.Saya nak pastikan kita sesuai. nak elakkan putus di tengah jalan. Maka jam 12.30tgh tadi muncullah yg ingin meminang saya. Dia bagitau bhw yg sorang lagi dlm perjalanan. seterusnya seorang lagi telefon pula bertanya jika saya sudi. Wah! memang seronok ni.

Maka setelah perbincangan dilakukan, saya setuju menerima dan mengambil dua orang pelajar untuk diselia pada semester hadapan. InsyaAllah, seorang lagi akan bertemu saya bersama2 dua rakan yg telah saya terima pinangan terdahulu.

1 ulasan:

Mark berkata...

Hahaha. Abg Budu, good one. :D