Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, November 13, 2008

Panggilan ke Tanah Suci

Masa sekarang adalah masa umat Islam menyahut panggilan ke tanah suci. Saya pun ada niat untuk menyahut seruan tersebut, tetapi masanya belum tahu.

Seorang saudara saya diberkati Allah hajinya dgn perubahan yg ketara setelah pulang ke negara asal. Beliau menulis buku dan berjaya mengingatkan orang lain untuk kembali kepada Islam. Dukacita, ada yg hanya berpura2 baik dgnnya untuk kebaikan dunia shj. Maka apabila saudara ini dilihat tidak dpt membantu dlm mencapai cita2 kuasa dan takhta, maka saudara saya diperkatakan pelbagai tohmahan yg tidak baik. Biasalah, kalau dah biasa tikam belakang.

Saya bangga dgn perubahan positif yg dialami saudara saya. InsyaAllah, saya doakan saudara2 dan sahabat2 yg akan menyahut panggilan Illahi ke tanah suci akan menjadi insan Muslim yg lebih baik setelah pulang ke negara asal. Saya doakan semoga mereka tidak tergolong dlm mereka yg gila kuasa yg sanggup lakukan apa sahaja kerana dunia shj.

Tiada ulasan: