Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, November 13, 2008

Tan Sri

Letih semalam nak membezakan tan sri atau datuk atau mcm saya shj. Saya rasa lebih ramai tan sri drpd datuk dlm majlis yg saya hadiri semalam.

Terdapat beberapa kenalan keluarga dlm majlis tersebut. Memanglah saya tidak dikenali, tetapi ahli keluarga saya mereka kenali. Saya ditegur mereka kerana memakai tali leher yg kami selalunya pakai pd hari Rabu. Dan yg menegur mengaku mereka sepatutnya memakai tali leher pd semalam, tetapi ada pelbagai alasan.

Majlis semalam menyatakan kpd saya penting ilmu untuk memajukan diri dan masyarakat. Tanpa ilmu, payah nak berharta. Tanpa harta, kita akan sentiasa rasa tidak selesa dan sejahtera.

Tiada ulasan: