Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 11, 2008

Futsal Dirindui

Dah lama tak turun padang. Badan pun dah berkembang kerana berada di inst.perkembangan ...

Mula2 ada niat nak turun malam ni. Masa dlm perjalanan nak sampai ke rumah, tukar niat. Fikir pasal exam hujung minggu ni. InsyaAllah, minggu depan turun kot ke padang. Kawan2 dok bertanya. Mungkin rindukan skil saya yg banyak membantu memenuh padang dgn larian berpenghujung di jaring sempadan?

Saya bercadang untuk adakan court basketball di intekma. Mungkin sempat saya bermain sebelum dan selepas waktu pejabat sekurang2nya sehari dlm seminggu. Nak tiru Obama kot?

Tiada ulasan: