Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 11, 2008

Ledang Dirindui

Saya di gunung ledang pada 1996. Bersama peers uitm.

Masa tu, heboh dgn seorang lelaki dijumpai mati dibelit ular sawa di johor. Lelaki tersebut hanya dapat ditelan ular sawa setakat bahunya sahaja. Maka kumpulan saya yg mendaki ledang bercerita pelbagai pengalaman kpd saya setelah kami keluar dari kawasan ledang. Antaranya, 'point' terserempak dgn seekor ular besar berlingkar di tepi trek. Tapi ahli2 lain tak nampak.

Memang bukan kita sahaja makhluk Allah. Tetapi kita dijadikan Allah sebaik2 kejadian. Bersyukurlah kepadaNya selalu.

Tiada ulasan: