Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, November 10, 2008

Hanya Di ...

Hanya di radio, ... sebuah lagu nyanyian headwind pada tahun 80an. Seronok mendengar lagu tu.

Seorg rakan bertemu dgn saya pd minggu lepas. Dia berkata,'payah jumpa ce bad skrg. hanya dpt baca blog shj'. Terima kasih kerana ada yg sudi baca blog saya. Blog adalah satu cara saya luahkan perasaan terbuku di dada. Ianya satu cara pengurusan stres bg saya. Tapi saya lihat ramai kawan2 yg telah lama tak kemaskini blog mereka.Kenapa?

Banyak lagu headwind yg saya minati. Lagu2 zainal setelah dia tinggalkan headwind yg says minati adalah 'Hijau'.

Tiada ulasan: