Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 16, 2008

Ujian dan Peperiksaan (2)

InsyaAllah, esok para pelajar saya akan menduduki peperiksaan untuk kursus saya ajar. Saya doakan mereka berjaya berdasarkan usaha dan niat jujur dan ikhlas mereka.

Saya menduduki peperiksaan pada pagi tadi. Walau pun masa 3jam, rasa2 macam tak cukup kerana banyak lagi nak ditulis. Tawakal kpd Allah setelah berusaha melalui persediaan. Saya doakan agar dapat A. Seronok jika dapat A. Tambah2 lagi jika kita melakukan secara ikhlas dan jujur. Ianya mencerminkan kefahaman sebenar kita.

Ujian dan peperiksaan sebagai pelajar berbeza ujian dan peperiksaan sebagai pekerja. Maka kepada para pelajar saya, nikmatilah keindahan hidup sebagai pelajar sebelum memulakan tugas sebagai pekerja.

Tiada ulasan: