Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 21, 2008

Reputasi dan Amanah (2)

Pada tahun ini saya berpeluang menjalankan amanah di Taman Negara dgn vvip uitm. Saya diamanahkan menjaga beliau.

Sebelum ke taman negara, beliau meminta senarai pakaian dan peralatan untuk dibawa. Pesan beliau, 'Tapi kau jangan rendam aku. Aku tak nak berenang'. Saya senyum aje. Seronok melihat keseronokan semasa beliau bersama2 tetamu uitm berada di taman negara. Sebelum beliau balik, 'Best datang ke taman negara. Aku nak datang lagi. Bila aku datang dgn family, aku nak kau bawa kami'. Insya Allah.

Memang seronok jika kita diiktiraf sbg baik dlm sesuatu hal. Tetapi setiap kali pujian diberi, akan meningkat amanah kita.

Tiada ulasan: