Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 22, 2009

1 Ramadan

Sebelum terlupa, saya ingin memohon maaf jika ada berlaku sebarang perkara yg menyebabkan saya berdosa kpd anda semua, pembaca dan kenalan pembaca blog saya. Maklumlah, saya hanyalah seorang insan dan makhluk Allah, saya seorang makhluk yang lemah dan tiada upaya melainkan dgn keizinanNya.

Saya juga memaafkan kesilapan dan kesalahan yg dilakukan tanpa niat atau tidak sengaja. Kesilapan dan kesalahan yg dilakukan anda semua lakukan kpd saya tanpa berniat jahat dan sebagainya. Anda juga adalah makhlukNya. Dan kelakuan yg dilakukan bukan kerana ego ya.

Janganlah kita hanya berbuat baik semasa ramadan sahaja. Janganlah kita puasa tapi tidak solat. Janganlah kita bersedekah tetapi dgn rezeki yg haram. Janganlah kita terus bermuka2 pada bulan yang suci ini. Sebaliknya gunakanlah peluang yg di beri di bulan ramadan ini untuk kita berubah kpd seorang insan yg takut kpdNya dan mengharapkan belas kasih ihsanNya di dunia dan di akhirat.

Tiada ulasan: