Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Ogos 10, 2009

AKNC


Tahun ini saya dijemput ke mesyuarat AKNC. Jemputan berdasarkan jawatan saya di InED. Maka saya dan kawan2 bermesyuarat bermula dari Khamis hinggalah ke hari ini. Dari jam 8.30pagi sampai 10.30malam.

Seronok apabila berkumpul dgn kawan2 dari fakulti2, bahagian2 dan kampus2 negeri. Majlis seperti ini akan mengumpulkan mereka yg terlibat dgn kualiti di uitm. Terima kasih kpd pnc InQKA dan PM Dr Rahmah kerana sudi menjemput saya. Insyaallah berat badan tidak bertambah kerana menghadiri mesyuarat ini. Semalam adalah majlis BBQ. Alhamdulillah, murah rezeki lagi dgn jamuan BBQ semalam, walaupun semalam keluarga saya ke Muara untuk menikmati juadah ikan bakar. Rezeki ikan bakar saya mungkin di lain kali, insyaallah.

Tugas saya di uitm sekarang makin banyak berkaitan pengurusan kualiti di uitm. Ada bestnya. Saya dapat lebih memahami corak tadbir urus di uitm. Dan saya berpeluang membantu dalam penambahbaikan pengurusan di uitm.

Tiada ulasan: