Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Ogos 04, 2009

Rezeki Yang Sentiasa Murah

Saya ditawarkan untuk menjadi fasilitator jemputan untuk beberapa organisasi. Antaranya organisasi yang mempunyai fasilitator daripada angkatan pertahanan kita.

Siapalah saya sehingga mereka ini bersedia menjemput saya berdiri sebaris dengan mereka ini? Reputasi yang positif sangatlah penting. Saya pernah menjadi ahli jawatankuasa sukan tertentu di peringkat negara, dan juga sedang berkhidmat untuk pejabat pesuruhjaya sukan. Dan saya bukanlah seorang pakar. Tetapi mereka yang pernah bersama saya, dan sedang bersama saya mungkin mengetahui tentang kebolehan saya yang saya mungkin tidak tahu.

Bagi saya, rezeki yang halal yang saya cari untuk diberikan dan dikongsi bersama keluarga dan kawan. Sepeti kata prof kamil, dan kita memang akui, 'Rezeki adalah di tangan Allah'. Kita doakan dimurahkan rezeki di dunia oleh Yang Maha Pemurah, dan kita inginkan kasih Yang Maha Pengasihani di akhirat nanti.

Tiada ulasan: