Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Ogos 09, 2009

Sekadar Di Pinggiran


Bukannya berkaitan lagu Fran.Tetapi berkaitan niat bermain bolasepak di sekolah rendah saya. Semangat berkobar2 nak main bolasepak di padang sekolah yg telah saya tinggalkan 30tahun yg lepas.

Asalnya kawan saya bagitau, berada di padang pada 7.30pagi. Saya sampai pada jam 9.30pagi. Pasukan saya masih belum bermain lagi.Tetapi pasukan saya terpaksa bergabung dgn pasukan 81 kerana kami hanya seramai 6 orang shj. Maka pasukan 81 menentukan pemain yg bermain. Jadi, saya tak berpeluang bermain kerana saya pun perlu kembali bertugas di shah alam. Yang sempat adalah melakukan warm up. Lihat aje gambar di atas.

Tiada rezeki saya. Insyaallah di lain kali. Jika ada rezeki, boleh saya cuba semula menilai kebolehan saya bermain di padang sekolah rendah.

Tiada ulasan: