Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 24, 2014

terima kasih ... datuk

Sy bertanya tentang gelaran dan taraf perkahwinan. Jawapan diberi sbgmana telah ramai bgtau sy. Terima kasih datuk.

Coretan sy dikomen. Diberi motivasi. Ditegur secara positif. Diperkenalkan kpd anaknya saya sbg sahabat baik. Tadi beliau memeluk erat saya di canseleri tanda gembira. Terima kasih datuk.

Setiap kali berjumpa dia akan melambai sambil tersenyum. Jika berjumpa di masjid atau di mana shj, kami akan bersalaman. Tadi beliau menarik saya ke saf pertama sebelum solat jumaat di masjid uitm. Terima kasih datuk.

3 individu berbeza yg dianugerah pingat sbg tanda berjasa. Alhamdulillah sy masih diiktiraf sbg kawan oleh mereka walau berbeza pangkat dan umur. Terima kasih datuk, datuk, datuk.

Tiada ulasan: